Kompresor Gudepol GD 59-270-650 400V
kompresory-tlokowe-pneumatyka">Kompresor tłokowy seria GD 59-270-650
o napędzie pośrednim gdzie moc silnika elektrycznego jest przenoszona na pompę poprzez pas klinowy. Obroty pompy są znacznie mniejsze niż silnika elektrycznego
co gwarantuje cichszą pracę
,
dłuższą żywotność
oraz
większą wydajność
w porównaniu do napędu bezpośredniego.
Wszystkie modele kompresorów posiadają
pompy z żeliwnymi cylindrami
, w których pracują tłoki z wielopierścieniowym układem uszczelnienia. kompresory-tlokowe-pneumatyka">Kompresory GD49, GD59, GD60, GD70 są wyposażone w pompę z
podwójnym stopniem sprężania
co daje
większą wydajność przy tej samej mocy silnika
w porównaniu do pompy jednostopniowej
Wydajność ssawna [l/min] |
653 |
Wydajność ssawna [m3/h] |
39 |
Pojemność zbiornika [litry] |
270 |
Ciśnienie max [bar] |
10 |
Moc silnika [kW] |
4,0 |
Ilość cylindrów [n0] |
2 |
Stopnie sprężania [n0] |
2 |
Napięc. zasil. [V] |
400 |
Hałas [dB] |
81 |
Obroty [obr/min] |
1400 |
szer. x gł. x wys. [cm] |
150x59x126 |
Waga [kg] |
160 |
Cechy:
-kompresory-tlokowe-pneumatyka">Kompresor z napędem pasowym - dwustopniowy.
-Zbiornik wyposażony w koła i uchwyt, dzięki czemu łatwo się ją przemieszcza.
-Kompreosor posiada reduktor ciśnienia z dwoma szybkozłączami.
-Pompa sprężarki wyposażona w chłodnicę powietrza wylotowego, zapewniającą niższą temperaturę powietrza sprężanego. Dzięki czemu wyższa wydajność.
-kompresory-tlokowe-pneumatyka">Kompresory tłokowe, w których silnik jest połączony poprzez przekładnię pasową z agregatem sprężarkowym.
-kompresory-tlokowe-pneumatyka">Kompresor wyposażona w elektryczny kabel przyłączeniowy zasilanie 400V/50Hz.
-kompresory-tlokowe-pneumatyka">Kompresor posiada zabezpieczenie termiczne chroniące silnik przed przeciążeniem.
-Dwa tłoki umieszczone obok siebie w jednym cylindrze, układ rzędowy.
-Żeliwny cylinder gwarantuje długą żywotność i wydajne chłodzenie.
-Uszczelnienie tłoków w cylindrach za pomocą trzech pierścieni, zapewnia niskie zaolejenie sprężonego powietrza.
-Łatwa kontrola poziomu oleju poprzez wziernik.
-Dwustopniowe sprężanie powietrza przy jednoczesnym zastosowaniu chłodnicy powietrza w procesie sprężania międzystopniowego, dzięki czemu uzyskujemy wyższą sprawność.
-kompresory-tlokowe-pneumatyka">Kompresor wyposażony jest w manometr kontrolny ciśnienia w zbiorniku.
-Praca kompresora kontrolowana jest przez wyłącznik ciśnieniowy zapewniający jej pracę w automacie.
-Samoczynne uruchomienie przy minimalnym ciśnieniu i wyłączenie po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia.
-Dodatkowo kompresor wyposażony jest w zawór odciążający zabezpieczający silnik przed przeciążeniem i ułatwiający ponowny rozruch.
-Zbiornik sprężonego powietrza zabezpieczony zaworem bezpieczeństwa i wyposażony w zawór ułatwiający odwodnienie zbiornika.
-Zastosowanie dużych średnic łożysk w systemie ułożyskowania wału korbowego gwarantuje ich długą żywotność.