Łšrubowa sprężarka osiowa z bezobsługowym napędem i maksymalną wydajnością energetyczną we wszystkich zakresach ciśnienia. Niska prędkość obrotowa sprężarki i niewielkie obciążenie łożysk opatentowanego napędu bezpośredniego umożliwiają bardzo długi okres eksploatacji.
Sterowanie elektroniczne EasyTRONIC Micro II zapewniające niezawodność i efektywność- Zapobieganie przeciążeniu silnika, redukcja zużycia i wydłużenie okresu eksploatacji
- Monitorowanie czasu pracy, temperatury i przeciążenia silnika
- Kontrola kierunku obrotów silnika za pomocą przekaźników kolejności faz, co pozwala uniknąć ewentualnych uszkodzeń podczas rozruchu lub po zmianie lokalizacji
Zoptymalizowany system chłodzenia- Niskoszumowy wentylator odśrodkowy gwarantuje optymalną temperaturę roboczą nawet w niekorzystnych warunkach pracy
- Termostatycznie i elektronicznie sterowane wentylatory oraz duże wymienniki ciepła zapewniają dłuższą żywotność i mniejsze wahania temperatury oleju
Łatwa obsługa we wszystkich szczegółach- Niski poziom hałasu, odpowiednie do instalacji w każdym środowisku pracy
- Niewielkie wymiary zewnętrzne, delta
- gotowe do podłączenia z wszystkimi złączami
Zintegrowany osuszacz chłodniczy dla modeli ES- Większa niezawodność systemu sprężonego powietrza bez kosztownych przestojów i opóźnień w produkcji przy jednoczesnym zapewnieniu jakości produktu
- W pełni zintegrowany z obudową
- gotowy do użycia bez konieczności wykonywania prac instalacyjnych
- Wyposażony w panel sterowania i odwadniacz z regulacją czasową
- Bezobsługowy napęd bezpośredni
- Wymagane miejsce i niskie koszty energii
- Niski poziom hałasu
- Pojemna chłodnica
- Budowa i dostępność wszystkich stanowisk konserwacyjnych łatwa
|
Efektywna ilość dostawy ok. | 460 l/min |
Maksymalne ciśnienie | 10 bar |
Wylot powietrza | 1 " |
Wymiary i wagi |
Długość (produktu) ok. | 650 mm |
Szerokość/głębokość (produkt) ok. | 580 mm |
Wysokość (produktu) ok. | 800 mm |
Waga (netto) ok. | 101 kg |
Sprzęt |
System sterowania | Elektroniczne |
Przygotowanie sprężonego powietrza | Wkład separatora oleju |
Przekładnia napędowa | Połączenie bezpośrednie |
Dane elektryczne |
Napięcie zasilania | 400 V |
Częstotliwość sieci | 50 Hz |
Silnik elektryczny o mocy wejściowej | 4 kW |
Emisja hałasu |
Poziom ciśnienia akustycznego Lp | 63 dB(A) |
Objaśnienie Poziom ciśnienia akustycznego | Poziom ciśnienia akustycznego w odległości 1 m zgodnie z DIN 45635 T 13 |
Silnik(i) |
Typ silnika | Elektryczny |
Prędkość | 1450 min-1 |