Tak samo mobilne i kompaktowe jak sprężarki tłokowe
Kontrola kierunku obrotówMonitorowanie temperatury olejuWyświetlanie czasu między przeglądami< p>
Efektywna i zintegrowana konstrukcja agregatu sprężarkowego- Zaawansowana sprężarka o jeszcze wyższej efektywności, mimo niewielkich rozmiarów
- Pracuje z niewielką ilością oleju i dlatego szybko otwiera się na temperaturę roboczą
- Komfort i wysokie bezpieczeństwo eksploatacji dzięki integracji i krótkim połączeniom wszystkich istotnych komponentów
- Bezobsługowy napęd bezpośredni
- Zawór swobodnego biegu umożliwiający pracę bez obciążenia po osiągnięciu ciśnienia zadanego
Zoptymalizowany system oddzielania oleju
- Efektywne wstępne oddzielanie oleju w sposób grawitacyjny, ponieważ miska olejowa znajduje się w najniższym punkcie
- Kartridż separatora oleju i kartridż filtra oleju łatwo dostępne do konserwacji
Lekki, kompaktowy i cichy
- Może być używany w zastosowaniach mobilnych lub w ograniczonych przestrzeniach
- Wysoko wydajny i cichy wentylator
- Łagodna sprężarka o niskim poziomie hałasu
Zakres zastosowań
- Mała wymagana przestrzeń, optymalna np. dla myjni samochodowych, instalacji biogazowych lub gaśniczych, małych warsztatów rzemieślniczych i zastosowań mobilnych
- Doskonała również jako sprężarka boczna do uzupełnienia istniejących systemów, np. do pokrycia podstawowego ciśnienia powietrza
- Elektroniczny system sterowania K-Tronic zapewniający niezawodność i wydajność
- Wysoka wydajność tłoczenia mimo niewielkich rozmiarów
- Zoptymalizowany system separacji oleju
- Zintegrowana konstrukcja zespołu sprężarki
- Lekka, kompaktowa i cicha
|
Efektywna ilość dostawy ok. | 290 l/min |
Maksymalne ciśnienie | 10 Bar |
Wylot powietrza | 1 " |
Wymiary i wagi |
Długość (produktu) ok. | 550 mm |
Szerokość/głębokość (produkt) ok. | 390 mm |
Wysokość (produktu) ok. | 425 mm |
Waga (netto) ok. | 41 kg |
Sprzęt |
System sterowania | Elektroniczne |
Olejowy wymiennik ciepła | v |
Przygotowanie sprężonego powietrza | Wkład separatora oleju |
Przekładnia napędowa | Połączenie bezpośrednie |
Dane elektryczne |
Napięcie zasilania | 400 V |
Częstotliwość sieci | 50 Hz |
Moc wyjściowa silnika elektrycznego | 3 kW |
Silnik elektryczny o mocy wejściowej | 3,3 kW |
Klasa ochrony silnika napędowego | IP55 |
Nominalny tryb pracy silnika napędowego | S2 |
Klasa sprawności silnika | IE2 |
Prędkość obrotowa silnika elektrycznego | 2890 min-1 |
Całkowity pobór mocy | 6,1 A |
Emisja hałasu |
Poziom ciśnienia akustycznego Lp | 65 dB(A) |
Objaśnienie Poziom ciśnienia akustycznego | Poziom ciśnienia akustycznego w odległości 1 m zgodnie z DIN 45635 T 0 |
Silnik(i) |
Typ silnika | Elektryczny |