kompresory-tlokowe-pneumatyka">Kompresor tłokowy GD 28-50-320/230V o napędzie pośrednim gdzie moc silnika elektrycznego jest przenoszona na pompę poprzez pas klinowy. Obroty pompy są znacznie mniejsze niż silnika elektrycznego co gwarantuje cichszą pracę, dłuższą żywotność oraz większą wydajność w porównaniu do napędu bezpośredniego. Wszystkie modele kompresorów posiadają pompy z żeliwnymi cylindrami, w których pracują tłoki z wielopierścieniowym układem uszczelnienia.
Wydajność ssawna [l/min] |
320 |
Wydajność ssawna [m3/h] |
19 |
Pojemność zbiornika [litry] |
50 |
Ciśnienie max [bar] |
10 |
Moc silnika [kW] |
2,2 |
Ilość cylindrów [n0] |
2 |
Stopnie sprężania [n0] |
1 |
Napięc. zasil. [V] |
230 |
Hałas [dB] |
78 |
Obroty [obr/min] |
1250 |
szer. x gł. x wys. [cm] |
86x38x71 |
Waga [kg] |
48 |
Cechy:
-kompresory-tlokowe-pneumatyka">Kompresor tłokowy z napędem pasowym-jednostopniowa.
-kompresory-tlokowe-pneumatyka">Kompresor olejowy, 2 tłoki.
-kompresory-tlokowe-pneumatyka">Kompresor wyposażony w elektryczny kabel przyłączeniowy z wtyczką zasilanie 230V/50Hz.
-Reduktor z manometrem i szybkozłączką umożliwiający ustawienie żądanego ciśnienia na wylocie.
-Dodatkowe bezpośrednie przyłącze na zbiorniku 1/2.
-kompresory-tlokowe-pneumatyka">Kompresor tłokowy, w której silnik jest połączony poprzez przekładnię pasową z agregatem sprężarkowym, dzięki czemu niższe obroty na agregacie.
-Dwa tłoki umieszczone obok siebie w jednym cylindrze, układ rzędowy, pompujące powietrze na przemian.
-Żeliwny cylinder gwarantuje długą żywotność i wydajne chłodzenie.
-Uszczelnienie tłoków w cylindrach za pomocą trzech pierścieni, zapewnia niskie zaolejenie sprężonego powietrza.
-Modułowa płyta zaworowa zapewnia na stałym poziomie przepływ powietrza, dzięki ciągłemu chłodzeniu poprzez strumień powietrza zasysającego.
-Łatwa kontrola poziomu oleju poprzez wziernik.
-Zbiornik wyposażony w koła i uchwyt, dzięki czemu łatwo się ją przemieszcza.
-Praca kompresora kontrolowana jest przez wyłącznik ciśnieniowy zapewniający jej pracę w automacie.
-Samoczynne uruchomienie przy minimalnym ciśnieniu i wyłączenie po osiągnięciu maksymalnego ciśnienia.
-kompresory-tlokowe-pneumatyka">Kompresor wyposażony jest w zawór odciążający zabezpieczający silnik przed przeciążeniem i ułatwiający ponowny rozruch.
-Zbiornik sprężonego powietrza zabezpieczony zaworem bezpieczeństwa i wyposażony w zawór ułatwiający odwodnienie zbiornika.